Spontan lördagskväll


Igåreftermiddag närj ag och Jesper var ute på promenad gick vi inom Maria och Stefan. Där fick vi varmt te, kex och ost. Hon hade köpt en jättefin roströd duk och värmeljus i likadan färg. Tack snälla! Perfekt höst färg tycker jag :-)


Idag är jag ledig så jag tog sovmorgon till halv tio :-) Skönt. Jesper smög iväg till jobbet halv sex i morse. Då var jag knappt kontaktbar när han kom in för att pussa mig hejdå :-)

Vi hade inget planerat i lördagskväll egentligen. Jesper och Tobbe hade hyrt sporthallen i Torup där dom spelade fotboll och minitennis (tror jag att det heter). Vid sju tiden kom dom tillbaka hit och hade Erik med sig. Jag hade precis blivit klar med maten. Det blev hasselbackspotatis med fläskfilé och pepparsås. Killarna tyckte nog om det för alla skålar var rensade när vi plockade undan från bordet :-)

När klockan var strax efter nio så funderade vi på om vi skulle gå ut eller inte. Sagt och gjort, vi slängde på oss finkläderna och klackaskorna (för min del) och tog bussen in till stan :-) Vi började med en drink på Bulls. Det var sjukt myckert folk där inne. Men vi fick tillslut ett bord. Vi träffade på gamla klasskompisar från Markaryd. Trevligt.

Därefter blev det Mårtensson där jag och Tobbe skakade rumpa :-) Haha. Det var en riktigt kul kväll inne i stan! :-) Det var längesen jag var ute och dansade så det var skoj :-)

Igår var både jag och Jesper ganska sega. Så vi låg i soffan mesta delen av dagen :-) Skönt. Perfekt söndag!

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te, tänkte jag. Sen blir det en promenad i höstvädret. Ha en fin måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0