Tisdagsmys


Köpte Sofies mode idag och fick till en riktigt god latte i eftermiddags :-) Fick perfekt mängd vaniljsyrup i. Oftast blir det en anings för mycket. Men idag blev det perfekt :-)


Idag har jag haft en mysdag. Jesper började inte förräns två så vi åt en lång god frukost tillsammans med tända ljus. Sen bar det av till byn för lite handling. Det blev pasta med pepparsalami och champinjiner idag. Smarrigt.

Strax innan Jesper skulle ner till jobbet så kom Bofast förbi. De tror sig veta vad problemet med pannan är så dom skulle höra med någon firma i Varberg om dom hade reservdelar. Så det återstå att se när detta blir av. Har en känsla av att jag får ringa och tjata på dom igen. Så tråkigt bara!

I eftermiddag fick jag gjort den perfekta latten som är på bild här ovan :-) Gott! Jag kikade även på den nya Beck - levande begravd. Gud så kuslig film. Det var nära att kaffet skvätte över några gånger. Haha.

Nu blir det en kopp te och jag inväntar baby som kommer strax efter nio. NU ska jag återgå till Äntligen hemma.

KRAM♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Det ser så mysigt ut så! : - )



Härligt att Bofast kommer att ta kontakt med en annan firma. Blir nog bra ändå de här Jonna!



SKa strax ner & jobba kvällen. Ett kortis pass, hoppas bara att detta går fint!



KRAMISAR

2010-10-27 @ 15:55:28
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Erika

HEj tycker om att läsa/följa din blogg=)

Jag undrar bara hur du gör din latte????



Erika

2010-11-10 @ 21:52:20
URL: http://erikaolstegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0