Fredagsmys







I onsdags hade vi en ledig dag tillsammans jag och Jesper. På eftermiddagen fick vi ett ryck och körde till Ullared. Vi var ju där förra fredagen men då kom vi ej in. Bättre lycka denna gång tänkte vi. Det var ganska så lugnt på kvällningen. Vi fick med oss lite smått och gott. Bl.a zinkhuset och nya kuddar till soffan med den vita stjärnan på :-) Lite New England stil. Fanns i massa olika färger. Fick även med mig lite jul-magasin så det blir läsningen innan läggdags.


God Kväll FREDAG!

Jag är en aning trött denna kväll så det blir soffhäng hela kvällen. Jesper steg upp vid sju innan ikväll och då bestämde vi oss för att lyxa till det lite denna fredgakväll med kinamat. Wokade grönsaker med gröncurry och jätteräkor. Smarrigt var det!

Nu har han precis åkt iväg för en natts arbete. Själv jobbar jag mellan åtta och ett imorgon så det blir lugnt här hemma ikväll. Ska bläddra igenom Allt i hemmets julspecial och drömhem & trädgård jul för lite inspiratipon nu när det snart är advent :-) Har klickat hem en väldigt fin ljusstake från jotex som jag hoppas komma innan advent knackar på dörren.

Har även klickat hem den första julklappen. Den kommer att bli till yngsta systern Ida och jag tror faktiskt hon kommer bli riktigt glad för denna lilla sak :-) Hihi.

Det blev ett väldigt snabbt besök på Gekås i onsdagseftermiddag. Sprang direkt bort till leksaksavdelningen och hittade klappar till kusinbarnen. Så skönt att ha det avklarat. Självklart var det massor av folk just där så jag fick slå mig fram för att hitta lite grejer. Herrejesus säger jag bara.

Imorgon eftermiddag efter arbete så ska väskan packas och sen bär det av till Traryd och hem till familjen. Jesepr ska vidare till Älmhult för att träffa en gammal kompis så det passade bra för mig att stanna hos familjen. Båda systrarna jobbar imorgon så det blir en mor och dotter eftermiddag :-) Mysigt. Vi ska besöka det blågula varuhuset IKEA. Kanske hittar några klappar där med. Annars behövs det alltid ljus i alla dess olika former nu när julen snar är här :-)

Ha en mysig kväll allihopa!

KRAMAR ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0