2010-03-08 Måndag

God Morgon

Är uppe och har precis ätit frukost här ute i köket. Ska dricka upp mitt te sen ska jag ut och starta bilen. Så skönt att ha motorvämare nu för det blir snabbare varmt i bilen.

Vi hade, som jag skrev igår, en helt underbar söndag. Massor av mys och tog det lugnt. Idag kommer det bli lika härligt. Jesper är ledig så när jag kommer hem så har han middagen klar :-) Det blir sen middag eftersom jag inte är hemma förräns tre.

Hoppas på att det är fint väder idag med så vi kan gå en långrunda i eftermiddag. Igår på förmiddagen var det lite grått men sprack sedan upp senare på dagen. Man kan se nu att det det redan börja ljusna ute och klockan är bara sex :-) Tänk, snart vrider vi fram klockorna och då blir det så mycket ljusare på kvällarna :-)

Nu ska jag sätta lite fart här. Önskar er en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0