Lugn och skön eftermiddag





God Kväll

Sitter här i soffan med pyjamas med en stor kopp smultronte och ser på Halv åtta hos mig. Efter det ska jag kika lite på Robinson Karibien. Jesper åkte för en stund sen för att spela innebandy.

Idag var jag hemma strax efter tre och fick i mig lite middag som Jesper ordnat. Jag hade sådan huvdvärk innan så jag vilade en stund i soffan efter maten.

Efter en stunds vila åkte vi ner för att handla mat till imorgon. Systrarna kommer på bsök så det blir tacos imorgonkväll :-) Ska hämta dom efter jobbet och sen blir det fredagsmys. Jesper är borta en stund på kvällen för han ska spela innebandy.

På lördag förmiddag blir det en runda in till stan för lite shopping och sedan bär det av till Markaryd för tjejkväll :-) Ska bli himla roligt! Denna gång är det Carolina som står för kalaset.

Nu ska jag bläddra i Damerna Värld som jag köpte innan idag :-)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0