Jobb hela dagen

Vi somnade tidigt igår så känner mig rätt pigg idag :-) Skönt. Det blir jobb hela dagen idag men det är okej eftersom jag var ledig igår plus att Jesper ändå jobbar hela dagen han med. Det tråkiga är att när jag kommer hem ikväll kvart över nio så har han redan gått till jobbet. Så vi träffas inte alls idag. Hela nästa vecka jobbar vi om varandra med :-/ Lite tråkigt men så kan det vara ibland. Vi har i alla fall en superhärlig grej att se fram emot!! Berättar mer om det senare :-)

Vi funderar också på att ta en tripp till Helsingborg snart igen på en weekend :-) Så härlgit att komma bort och bara va för sig själva en stund :-) Gå ut och äta gott och bara ha det hur mysigt som helst :-) Man måste få unna sig sånt :-)





Man blir så nöjd när man plockat undan, diskat och gjort fint :-) Vi tända alla ljus i köket medans vi åt (det blev tacos ;-) ) Syns inte så mycket på bilden eftersom det fortarande var ljust ute, men det var jättefint sen när det började mörkna. Mysigt var det i alla fall :-)

Har ni sett bröloppsduellen? Gör det i så fall :-) Jättebra film :-)

Oj nu måste jag skynda mig!!

Ha en bra söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0