Det är ju nästan storm ute

Idag har vi flängt hit och dit. Lite stressigt men har en grej på gång just nu men vill inte säga för mycket ännu. :-) En spännande grej så jag är lite smånervös men samtidigt är det väldigt kul. Ni får reda på mer om några veckor :-)

Det har verkligen varit storm idag. Tråkigt. Trodde att det skulle bli fint väder ju. Ska strax göra iordning mig inför yogan. Kul att det börjar nu igen :-) Har inte riktigt haft tid att sitta ner och ta det lugnt idag så det ska bli skönt med lite avkoppling snart :-)

Jesper är också ledig idag och han ska på träning ikväll. När jag kommer hem från yogan så går han bara en halvtimme senare, hehe. Lite tråkigt. Men han är hemma vid nio igen så det är ingen fara. Då hinner jag äta lite god kvällsmat, dricka te och läsa massa bloggar :-)

Nähä nu måste jag stryka kläderna till yogan. Fy bubblan vad skrynkliga dom var. haha



Ha en bra eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0