Dunderförkyld :-(

Godmorgon

Vaknat tidigt idag, jobbigt att ligga ner med förkylning och hosta. Började ju få ont i halsen i lördagskväll och i måndagskväll så blev jag täppt i näsan och nu är man dunderförkyld :-( Tisdagen på jobbet var väldigt jobbig då jag sitter i kassan från halv åtta till åtta. Inte trevligt med ögon och näsa som ständigt rinner och jag kan inte bara springa och snyta mig när som helst och inte blir det bättre av att hostattacker lite då och då. Konstigt nog kommer dom när det är som mest folk i kassan :-( Och så ska man försöka vara så trevlig som möjligt med :-/ haha. Så igår var jag hemma. Jag sov över hos mamma och pappa så jag åkte till Hylte efter att jag ätit lite middag. Emma och Ida var också hemma så dom lagade lite ris och wok. Väldigt gott var det :-) Sen skulle dom åka med mormor till sommarstugan i skummerslöv så då körde jag hem.

Jesper är inte så bra han heller. I måndags körde dom go-cart på östra stranden och han blev påkörd och kraschade in i väggen så hört att han höll på att flyga ur, men högra benet tog emot i ratten och nu har han jätteont i låret och kan knappt gå. Så igår var han hos doktorn och antagligen har han en blödning i låret. Men om han har lika ont idag så ska han dit igen och då skickar dom han till halmstad för att dränera ut blodet :-/  Så då blir det kanske att jag får köra till sjukhuset i eftermiddag.. Och inte nog med det, nu har han fått ont i halsen han med :-( Vad tokigt allt kan bli..

Igår låg vi halvt i skuggan och vilade båda två :-) Men vi var ju tvunga att ha mat så det blev tacos :-) Men ingen orkade diska så allt står kvar i köket idag :-( Tråkigt men vi får ta ett ryck sen och diska upp allt. Nu är jesper vaken så vi ska gå och göra lite frukost till oss :-)

Ut i solen med er idag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var tråkigt att läsa! Jag hoppas att ni kryar på er snart igen!!

Jens hälsar!



KRAMAR

2009-06-25 @ 20:56:49
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0