Söndagsmys

Idag har jag haft jättehuvudvärk :-( Men jag lyckades ändå ta mig ut så jag och jesper gick en sväng :-) Det var skönt att komma ut i friska luften. Vi pratadade om en massa grejer bland annat om att köpa en ny bil till våren. Vi vill gärna ha en saab kombi :-)  Sen åkte vi en sväng till Thomas och Frida och blev bjudna på lite kaffe. Jag tror jag behövde det för efter ett tag började huvudvärken äntligen släppa. Dom flyttade till hus för ett par månader sen och jag har inte varit där innan så det var skoj. Dom har jättefint hus, men inbyggd altan och öppen spis :-) mysigt. Zaga var då ite blyg av sig :-) Hon ville leka och läsa bok. Sen lyssnade hon på Bamse-sång och dansade lite för oss :-) så söt så :-) När vi väl skulle gå så sa hon "stanna hemma" :-) Hon vill inte att vi skulle gå och hon började gråta lite. Jag gav henne en kram sen blev hon lite gladare :-)

Vi gjorde lite omelett när vi kom hem och nu sitter vi i soffan med mjukiskläder och tittar på teve. Ska nog lägga oss snart för vi ska upp tidigt imorgon för då blir det göteborg med madde och fredrick :-) Ska bli så skoj.

Ha en mysig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0