Snart är det torsdag


Nu sitter jag här i lite halvmörker och äter frukost med macka och gott te. Det börjar ljusna ute nu och det är så fint när snön ligger kvar och alla träden är alldelse vita :)

Va lite hängig igår och det sitter i fortfarande, har så ont i magen. Vet inte vad det är riktigt :/ känner oro får något men jag vet inte vad.

Idag jobbar jag mellan 13-20,15 och jag hoppas det går fort till åtta så jag får komma hem till min jesper. Tycker inte om att åka ifrån honom. Imorgon jobbar jag mellan 14-20,15 istället för hela dagen :) Det är skönt! På onsdag börjar jag redan vid 7,30 så då sover jag i traryd hos mamma och pappa. Men sen på torsdag så åke vi till helsingborg! :) jag längtar verkligen! Det ska bli så skönt att bara vara vi två :) Shoppa lite, äta god mat och bra ha det mysigt! :)

Jesper och killarna ska nog spela hockey idag igen :) Han tyckte det va så roligt igår :) Han är ledig i morgon så han lär väk vara där nere hela dagen och spela! :) Ska slå en pling till honom nu och se vad han gör :) Sen ska jag ta en varm dusch!

Ha en bra dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0