Iskallt!

Sitter här i soffan nu med en stor kopp kamomille te med två mackor :) gott! Vilken härlig morgon det är! :) Solen har tittat fram och det ligger lite snö på marken :) Jesper var uppe i natt och spolade rinken så idag ska dom nog spela hockey :) Så han sover nu :) jag vaknade av att han la sig i sängen 04,10 haha så han får väl sova en stund till :)

Har fått hem HM-katalogen nu och gu vad mycket fint jag har hittat :) Men jag ska inte beställa riktigt ännu. Jag och Jesper ska iväg till Helsingborg på torsdag så jag får se vad jag köper där först! :)  Vi ska bo på hotell mellan 8 jan till 10 jan :) och det ska bli så mysigt! Jag längtar verkligen. Åka över till Helsingör och köpa lite blommor och vin :)  På hemvägen blir det väla och IKEA :) ska se om jag kan köpa lite nya gardiner och kuddfodral till vardagsrummet :)

Tror jag ska höra om emma kanske vill gå en lång runda i det fina (men kalla) vädret idag :) Emma hade med sig massa ostar igår som vi åt på :) gud vad gott det var, fick nästan ont i magen så mycket som jag åt :) alla var så trötta igår så det blev tidigt i säng :) haha

Idag ska vi inte göra så mycket. Det är så skönt när man inte har planera något och bara kan ta dagen som den kommer :) och göra lite som man känner för :)

Hoppas alla får en underbar dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0