Idag har jag varit duktig!

Japp det har jag! Jag åkte ner till byn och anmälde mig på arbetsförmedlingen för nu vill jag har hjälp med att hitta ett nytt jobb. Nu orkar jag inte köra och hålla på mer. Så jag hoppas att detta hjälper. Jag var där i 2,5 timmar och skrev så jag trodde tangenterna skulle lossna. Mitt cv är klart och utskrivet, har skrivit upp vad jag jobbar med och vad jag skulle vilja jobba med. SÅ allt gick jättebra idag. Har fått en tid nästa torsdag vid halv tio och då ska jag prata med en Robert som ska hjälpa mig lite, så jag har letat upp alla mina betyg och anställningsbevis :-) Tur att jag hittade allt. Men är det något jag har koll på så är det att hålla iordning och redan bland viktiga papper. Jag är mycket nogrann och ordingsam när det gäller sånt :-)

Puh, har lite huvudvärk idag men det är okej Har ätit lite middag och nu ska jag köra ner till byn igen för jag glömde att jag skulle betala några blommor på olanders som farmor har beställt. Så måste åka ner dit igen. Tänkte jag skulle köpa en bukett tulpaner till Maria för hon har varit så snäll mot mig och för att hon behandlade mi i måndags. Akupunktur och ed såna här koppar. Väldigt obehaglig känsla men det var skönt efteråt och jag sov som en stock mellan måndag o tisdag :-)

Ska städa här hemma med eller i alla fall dammsuga men först måste jag gå en runda och jag hoppas huvudvärken försvinner då :-)

Ha en underbar dag!
Och kom ihåg, Du duger precis som du är!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0