Äntligen hemma!

Nu sitter vi och myser i soffan. Jag har jobbat till två idag så när jag kom hem vid tre stod middagen klar på bordet :-) Det blev pasta carbonara. Jespers favorit rätt :-) Jag tog lite kladdkaka efter maten så nu är jag jättemätt! haha

Lisa kom förbi en runda precis. När hon var i stan igår så köpte hon den burk till mig som jag har te i nu :-) Den äår från Marrimekko :-) Kostar 80:- Finns i lite högre modell också och den kostar 100:- Funderar på att köpa en stor med så kan jag ha kaffe i den :-)






Ikväll blir det lugnt, ska jobba mellan 8,30-20,15 imorgon. Vi ska beställa kinamat senare och det ska bli så gott!! :-)

Hoppas ni har en bra eftermidag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0