Godmorgon!

Idag börjar jag tidigt och slutar redan vid två :-) Skönt att komma hem idag :-) Jeserp ska med jobba men inte förräns vid tio, elva tiden så han är nog hemma ungefär samtidigt som mig idag :-)

Det har varit fullt up hela helgen. I lördags så gick vi ut vid tio och fortsatte måla på altanen, vi kom väldigt långt men nu är färgen slut så jesper ska köpa mer i morgon. Det är bara pinnarna i taket som är kvar och lite grönt med. Det känns jätteskönt att ha kommit så här långt :-)

Vid fem åkte vi till min farmor och farfar och träffade släkten och åt påskmat :-) Jesper och lillkusinen simon spelade bandy ute och tittade på Star Wars :-) Det blev ganska sent, var nog hemma vid halv tolv och då var det bara att hoppa in i sängen för igår var vi i Jönköping, Elmia, på bilmässa. Jag var så trött när klockan ringde, kunde knappt öppna ögonen :-/ haha.. Har adrig varit där men det var rätt kul att se alla dessa bilar :-) Vi var hemma vid halv fyra igår, jag sov i bilen på väg hem, var så trött :-) Plockade iordning lite här hemma då till jobbet och lite annat, för vid 18,00 var det påskat hos jespers farmor och farfar. Vi gick lite innan för att se Jespers föräldrars nya tv :-) Dom hade målat om i vardagsummet och ändrat om :-) Jättefint! Vi var hemma vid nio igen och det var bums i säng och det tog inte många minuter föräns jag sov :-) haha. Jag är rätt trött idag med men jag ska sova en stund när jag kommer hem hade jag tänkt, därför är det så skönt att för en gångs skull sluta tidigt :-)

Det ser ut att bli fint väder idag med :-) kanske kan sitta ute en stund när man kommer hem :-) Vi hade tänkt måla i eftermiddag men jag tror inte färgtema har öppet idag, men det kan va skönt att ha en paus i mellen. Jag har sån träningsvärk i armen och i hals/nacke eftersom jag började måla i taket, man får ju stå och titta snett uppåt hela tiden, hehe. men men fint blir det i alla fall :-) Ska lägga upp bild på den i eftermiddag :-)

Ha en bra dag!!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0