Fredagsmys med trerätters







Jesper var i stan igår och fixade middag till oss :-) Förrätt blev bruschetta med tomat och basilika. Huvudrätt - Pepparbiff med hasselbackspotatis och rödvinssås. Efterätt - Vaniljglass med bär och vaniljkesella.

God Morgon.

Har varit uppe sen åtta. Kunde inte somna om så det var lika bra att gå upp. Har hunnit med en del nu på förmiddagen. Tvättat två maskiner tvätt och plockat och slängt massa i badrumsskåpen. Usch vad mycket skit man har som man inte använder.

Igårkväll var det fredgasmys med god mat som älskling hade fixat :-) Vi såg en film som he har ingen biltte The A-team som var ritkigt bra :-) När den var kalr hann vi se sista minuterna av Idol. Jag hade helt glömt av att det var igår så vi missade men jag tänkte jag skulle kolla reprisen imorgon. Det brukar väl gå på söndagar?

Idag jobbar Jesper förmiddag och natt så jag har fruktansvärt tråkigt här hemma. Inte roligt alls att han jobbar både lördag och söndag. Jag har ingen bil heller så jag kan inte ta mig någonstans. Solen den skiner ute i alla fall så jag ta och gå en runda. Men sen vet i katten vad jag ska hitta på. Städat och fint är det här redan som älskling har gjort. :-)

Jaja, Önskar er en fin lördag!

KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0