Önskeoutfit till nyår

Sitter i soffan med en kopp te och tända ljus. Jesper hade bytt alla så det var bara till att tända när jag kom hem från yogan :-) Tack älskling! Han tränar nu men kommer hem strax efter nio. Var hemma vid tre efter jobb så då värmde vi lite mat och sen körde Jesper ner till byn för att köpa glass. Jag var så sugen på det :-) Han köpte tiramisu-glass till mig. Det är väldigt speciell smak men den är god :-)

När vi var på Väla och shoppade förra veckan så köpet jag min nyårsklänning :-) En svart fransklänning. Verkligen jättefin. Ska visa den sen en dag. Till den köpte jag en kort ljusgrå liten kofta och ett fint silverhalsband. Allt hittade jag på H&M :-)

Nu såg jag på deras hemsida att lite nytt kommit in och då hittade jag dessa fina ting som jag gärna skulle vilja ha till klänningen :-)

  
 
Jag har kört fram och tillbaka fårn jobbet nu denna vecka. Är ju inte riktigt van vid det och jag ska säga att det känns verkligen. Man är mer trött men det är så skönt att få va hemma :-) Har fått lite mer energi nu när jag varit på yogan. Eller man känner sig mer lugn och avslappnad. Speciellt när man har ett rätt stressigt jobb så är det skönt att komma bort från alla ljud ibland :-) Ska bli skönt att hoppa i säng snart. ror jag kommer sova som en stock inatt :-)

Imorgon är det fredag och jag jobbar från 8,00-17,00 sen så är det äntligen helg :-) Ska bli så härligt! Jesper är ledig så han har lovat att laga god mat tills jag kommer hem vid sextiden :-) Jag ska verkligen njuta av ett glas rött imorgonkväll :-) 

Nu ska jag göra mig iordnng inför sängen och ta på mig pyjamas :-)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0