Då var det måndag igen!

God Morgon!

Hur mår ni? Jag mår bra men är allt lite trött. Jesper har X-vecka nu så han är ledig hela veckan :-) Känns skönt att vi har hela onsdagen ihop för sen åker han till Jönkping och kommer hem på lördag. Men det är okej för jag jobbar ändå i helgen så jag stannar i Traryd.

I helgen har vi bara myst och tagit det lugnt :-) Vi hade först bestämt att vi skulle gå på bio i lördags men när vi skulle boka biljett till New Moon förra veckan så var all slut. haha. Så vi stannade hemma och det slutade med att vi hamnade hos Maria och Stefan och åt trerättermiddag och drack vitt vin :-) Mysigt. Vi tittade på robinson och efter de gick vi hem och somnade gott efter så god mat :-)

Igår hade vi verkligen en slappedag :-) Vi låg hemma i soffan hela dagen och kollade på flm och myste :-) På förmiddagen var vi en runda hos Maria och Stefan. Hon satt ute och gjorde kransar så jag hjälpte till lite. Hon gjorde en jättekrans som vi la ovanpå en stor kruka :-) det blev så fint :-)

Idag är det jobb fram till två så jag är hemma runt tre. Om det slutar regna någon gång så ska vi gå en lång runda och sen ska vi laga räkgryta till kvällen :-) Längtar :-)

Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0