Trevligt sällskap!

Nu är vi hemma efter ett mycket trevligt besök hos Ida och Martin :-) Vi bjöds på tacopaj med sallad och vin :-) till efterrätt blev det kladdkaka med hallon o blåbär med glass :-) mmm vad gott det var :-) vi spelade ett jätteroligt spel som heter kampen mellan kvinna och man. Tjejerna skulle svara på killarnas frågor och tvärtom :-) det var jätteroligt och det blev många knasiga svar hahaha :-)

I morgonbitti så ska killarna spela lite hockey i långaryd och sanna och johan sover där så jag och sanna ska gå en lång runda har vi bestämt så ag får nog hoppa neri sängen nu om jag ska orka upp i morgon i normal tid. :-) de blev en del vin men vi får se hur vi måri morgon :-) hade i alla fall supertrevligt! Är glas för att jag har så fina människor omkring mig!

Godnatt och sov gott!!

Bilder kommer imorgon om det finns några bra att visa vill säga! haha :-)

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0