Exotisk planka

Tjoohoo..

Vi var ju hos emma och jens en runda igår oh åt jättegod efterrätt!! :-) sen bestämde vi oss för att åka upp till oss och sjunga lite. haha. guud vad vi sjöng, devar så roligt :-) haha. Men det blev nog lite väl mycket vin för idag har jag inte mått sådära jättebra. haha. Men kul hade vi :-)

När vi vaknade åt vi lite frukost och gjorde i ordning oss, sen fick jag för mig att jag skulle in till stan :-) Så vi åkte in en runda tll stan vid halv tolv. Vi kollade runt lite och jag hittade en fin topp och en jeansväst på gina tricot :-) Jesper hittade fina jeans men de fanns ej i hans storlek :-( Vi kom hem vid tre då åt vi en kebabtallrik sen åkte vi ner och handlade lite till en exotisk planka som jag precis har ätit nu. Jag är så mätt att jag har ont i magen så jag tror jag ska lägga mig och vila i soffan lite :-) haha.

Jesper är iväg ikväll. Hos Tobbe, dom ska vidare in till stan senare. Det var nog tur att jag inte följde med för mitt huvud hänger fortfarande inte riktigt med, haha. Jag ska titta på en film sen tänkte jag ,Changeling med angelina jolie.

Hoppas ni har en bra kväll

KRAMAR ♥

 
   

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefina kläder ju! : ) Tack för igår! Nu ska jag titta på melodifestivalen : ) Blir nog sen kvällsmat här ikväll då Jens inte kommit hem från sitt brandlarm än : / Vi hörs imorgon kanske! Kramisa i tusen!

2009-02-21 @ 19:55:05
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygga kläder! Braa blogg :D

2009-02-22 @ 13:56:55
URL: http://soufiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0