inskolning, sjukstuga, härliga sol!

 
Hej!
 
Varit dålig uppdatering! Vi har haft sjukstuga då både jag och Jesper åkte på kräksjukan. Milo klarade sig ifrån den men har varit dunerförkyld! Det var en pärs kan jag lova! Puh!
 
Nu är vi friska och inskolningen startade måndag förra veckan! Det har gått galant och idag är det sista dagen för Milo! Lämnade honom vid halv åtta och ska hämta honom efter midaggen vid tolv.
 
Tror jag ska köra ett varv med dammsugaren sen blir det nog inte många knop! Kan vara skönt att bara få sitta ner i lugn och ro och för en gång skull få läsa en tidning utan att någon ska slita sönder den! Hihi! ;)
 
I ett par dagar nu har vi haft sol och riktigt härligt vårväder! Åh så glad jag blir och jag riktigt längtar tills denna snö försvinner helt och det är vår på riktigt! Det har i alla fall blivit ett par promenader och vi har t.o.m suttit ute på altanen och fikat! Solen står på altanen hela dagen så det var riktigt varmt och skönt där ute! Fler såna dagar vill vi ha!
 
Glad Fredag till er alla!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0