Lite från veckan som gått

 
 
Mobilbilder därför dålig kvalite
 
I måndags och tisdags var det dags för jobb för Jespers del efter en veckas ledighet. Då har jag och Milo bara skrotat omkring i mjukiskläder här hemma! 
 
Milo fick bada i baljan och han verkligen älskar att bada!! Han plaskar så det stänker vatten över hela badrummet och sedan ska alla badleksaker läggas utanför baljan på rad för att sedan läggas tillbaka i vattnet och så håller det på! Haha!
 
Igår var Jesper ledig igen och efter lite fix här hemma blev de en pulkatur! Vi provade nya overallen som Milo fick av sin mormor när han fyllde 1. Den är kanske lite stor fortfarande men det funkar om vi viker upp byxbenen lite!
 
Idag har vi varit en sväng i stan och fixat några saker som behövdes här hemma! Det blev lunch på coops resturang och Milo fick kötbullar och potatismos och verkade gilla det! Innan vi åkrw hemåt fick han hoppa upp på dinosaurien och det tyckte han verkligen var roligt!
 
Här hemma igen har vi fått upp en liten hylla i köket där jag kan ha lite tidningar och vår internetradio. Så fort vi sätter igång radion börjar Milo dansa till musiken!! Haha!
 
Jag har även börjat med ett nytt projekt!! (även om jag lovade mig själv att nu får det vara nog) Har ett litet slagbord som jag vill ha målat vitt, men det behövs verkligen renoveras om man säger så!! Igår började jag skrapa bort gammal färg och det var rätt mycket mer än vad jag trodde.
 
Har skrapat och slipat lite ikväll med men får fortsätta nästa gång Jesper är ledig! Men jag tror nog att det kommer att bli fint när det väl är klart!
 
Nu är det soffan som gäller resten av kvällen med mitt stora hjärta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0