Mysdag på stan med mamma och Ida





I tisdags var jag, mamma och Ida inne i stan för att shoppa lite. Behövde hitta något fint att ha till dopet. Jesper och Milo hade mysdag hemma och det gick superbra! :-)

Hittade ett par snygga svarta jeans inne på Vila och på H&M fann jag denna söta blus och kavaj. Så det åfr det bli på dopet. Är inte så mycket för klänning så detta får duga ;-)

Köpte även ett par snygga ljusa jeans på Gina. Alla mina jenas här hemma passar inte längre men dessa satt som en smäck!

Vi hade en riktig mysig dag i stan. Åt god kinamat och fikade massa gott på Espressohouse! Tack för en härlig dag!

Och vet ni vad?! Jag tog bussen till stan eftersom vår bil var på lackering och när jag skulle hem var de så mycket folk på bussen att jag fick stå bredvid busschaufören. Och då var det ett par till som hoppade på. Snacka om att jag hade panik. Usch. fick tillslut en sittplats när vi kommit till Oskarström. Puh, tror jag skippar bussen nästa gång. haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0