Klick klick







Denna långklänning klickade jag precis hem ifrån Lindex! :-)


Kommentarer
Postat av: Karro

Åh vilken fin klänning!
Jag har köpt (& använt!!;-)..) både långklänning och långkjol nu sen Elsa kom. Trodde aldrig att jag skulle avända det!! Haha!

Sv: Förstår att du är nöjd med skåpet, superfint ju!! Loppis är ju kul, längtar lite smått till vi renoverat klart stora huset så jag kan köpa gamla fina möbler att inreda med:-)

Härligt att allt är bra med er! Eller ja, jag är ju sen på att svara men hoppas att ni fortfarande mår fint:-) Med oss är det bra! Fullt upp med två barn ja, haha! Men det är kul!

Ja vi har fått massa kläder till Elsa nu och Arvid fick också hur mkt som helst när han föddes... Och ja, han överöses fortfarande med grejer titt som tätt;-) Hihi!

Ha det toppen!
Kram på er från oss!

Svar: Haha, ja jag har också köpt långkjol :-) Men den har jag ej använt ännu. Men klänningen hade jag faktiskt igår då vi var på namngivning :-)
Förstår att du längtar tills ni är klara med det stora huset! :-)

Hoppas ni har det fint!!
Stor kram till er!
Jonna och Jesper

2012-06-29 @ 11:33:51
URL: http://haraldssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0