IKEA








OjOj! Väldigt dålig uppdatering från min sida här. Men har inte riktigt haft lust eller tid till att skriva. Jesper har varit ledig ett par dagar och sedan har det varit fullt upp med andra grejer. Träffat goda vänner med barn och så har vi rensat ut en massa skit. Grejat och gjort iordning i garaget och varit en vända på tippen! Så skönt att få ordning och reda! Då mår jag som bäst! :-)

I fredags drog jag med mig mamma till Ikea. Kul att bara vi för en dag! Jag skulle inte ha så mycket men det blev nästan en heldag nere i Traryd. Innan jag åkte hem tog vi en fika, satt ute på framsidan och solade ansiktet lite granna för solen den var framme hela dagen! Härligt!

Det blev ett nytt soffbord och lite grejer till hallen. Ett vitt skoskåp och en hatthylla. Ska även upp en tavla ovanför skåpet.

På kvällen kom söta Madde med Wilmer hit. Karlarna var nere på forum och kollade fotbollen medan vi satt i soffan och tjatade och kollade med ett öga på matchen.

Härlig fredag med andra ord!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0