Vårt nyår































Några bilder från vårt nyår! Vi hade en väldigt trevlig och mysig nyår! Syster Emma och hennes pojkvän Liridon var här i fredags så Emma var snäll och hjälpte mig med städning och dukning. Stort tack syster! vet inte hur jag hade hunnit annars! Haha

Milo skötte sig galant. Vid halv nio gick jag upp och matade honom och sen sussade han sött i sängen fram till halv två ;-) Duktiga killen!

Maten var supergod. Förrätt blev en toast med gravad lax och hovmästarsås som Jespers mamma gjort till oss! Huvudrätten lagade Jens åt oss. Oxfile wellington blev det och när Jens står i köket kan det inte gå fel :-) Supersmarrigt säger jag bara!

Vid tolvslaget skålade vi med ett glas skumpa och Jesper hade fixat en sådan där kinesisk lykta som vi tände och lät flyga iväg. Gisses vad fin den var! Sådana kommer vi köpa fler av!

Tack kära vänner för att ni ville fira in det nya året med oss!

De som fattades var Madde & Fredrick. De låg på BB med sin lille son Wilmer som kikade ut en månad förtidigt! Stort grattis till er och vi längtar till vi får se er!


KRAMAR FRÅN OSS!

Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken mysig nyårsafton ni verkar ha haft, härligt! Milo skötte sig bra:-) Arvid somnade vid 20.30 sen vaknade han tre timmar senare och 'ville' vara med vid 00-slaget;-) Men tycker han var väldigt duktig vår lilla grabb trots trötthet och en massa folk höll han humöret uppe:-)



Åh, en sådan lykta ni skickade iväg vill jag verkligen ha nästa nyår! Var några som hade sådana i byn vi var också, så himla fint jue!



Hoppas allt är bra med er annars!

KRAM!

2012-01-02 @ 12:14:08
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh så himla fint du dukat Jonna! Ni verkar ha haft det jättemysigt! Fina lyktor ni skickade iväg.

Så det blev en liten Wilmer för Madde och Fredde! Gud va roligt. Hoppas allt går bra för dom och att de snart får komma hem! Hälsa dom från oss om du pratar med dom. kram kram!

2012-01-02 @ 18:02:18
URL: http://utivarhage.blogg.se/
Postat av: Jens Sentow Nielsen

Tack för komplimangen! Kommer gärna och lagar mat igen om du står för underhållningen.

2012-01-02 @ 19:21:31
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det ser ut som ni också hade en härlig nyårsafton : ) Fina bilder.

Kramen

2012-01-02 @ 21:31:49
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: Karro

Vi hade också ett kanonbra nyårsfirande:-) Tog endast en bild med kameran så blev aldrig ngt inlägg om det, hihi!



Gott att höra att allt är fint med er! Vi mår också bra. Äntigen kan jag säga!! Jag har varit väldigt illamående dem första 18 veckorna denna graviditeten:-/ Kan säga att det är tur jag är mammaledig & kunnat springa på toa när jag velat;-) Igår hade jag gått 21 hela veckor, så jag tycker tiden går fortare denna gången!! Beror nog på att jag har en liten buse redan;-)



Ha det bra i blåsten!;-)

KRAM

2012-01-03 @ 21:35:11
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Karro

Denna graviditeten är helt annorlunda från när jag väntade Arvid! Då hade jag ont några dagar i ryggen på sommaren, men det gick snabbt över. Sedan var dem tre sista veckorna verkligen jobbiga med ryggvärk! Mådde dock aldrig illa eller så:-P Så ja, man kan väl säga att nu vet jag hur det är att vara gravid;-) Hihi!



Hoppas blåsten inte förstört en massa hos er!

KRAMAR!

2012-01-04 @ 10:54:56
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Emma

KRAM till er <3 Hoppas ni fått sova lite nu på förmiddagen?

Åh jag vet hur deär med vakna nätter. Känns som man druckit en hel flaska vin dagen efter ; - )



Vad ska ni annars göra idag & imorgon?



Tusen tack för jättemysigt nyår!



KRAMISAR i masssor

2012-01-04 @ 14:06:02
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0