Tomt på gekås









Här är lite av grejerna vi hittade på gekås. Nya fina temuggar som passar perfekt till min servis Arv från IKEA. Massa ramar och tavelister och även fina tavlor. Men de har vi ej bestämt vart de ska sitta än ;-)



Det var verkligen hur tomt som helst på gekås i torsdags. Inte en människa nästan. haha. Men det var välidgt skönt att gå där i alla fall! Perfekt när man har en liten med sig. :-)

Igår var det helt underbart väder! Vi var ute och gick med barnvagnen i 1.5 timme. Så härligt. När vi kom hem gjorde vi lunch och sen storstädade jag hela huset. T.o.m källaren fick sig en omgång med dammsugare ocg golvtorkning. Så nu är här fräscht igen! :-)

Nu på förmiddagen har jag passat på att rensat i köksskåp och i vår skänk medans lilleman sov. En låda ska upp på vinden och lite ska slängas. Skönt när man får sådana ryck!

I eftermiddag blir det nog en promenix. Vädret är fortfarande ljuvligt så man får passa på så länge det varar :-)

Önskar er en fin lördag!

Kraam

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så roligt med Gekås och skönt att det var så lite folk. Ska försöka planera in en tripp dit när jag är i Halmstad nästa gång : )

Har hört att ni har fint väder idag, här är det tyvärr mulet och blåser rätt bra. Så vi ligger i soffan och kollar skidor : )

Hoppas ni får en mysig lördag.

Kram kram

2012-01-14 @ 13:00:45
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: Ida Börjesson

Tack för fikan och promenixen idag! Får vi göra om snart. Skönt att komma ut på en långrunda!

Nästa gång (om du kan och har tid) så tycker jag allt att du ska följa med och träna!

Jag ska kolla efter din kanna imorgon i Ullared! jag hör av mig isf!

många kramar! hälsa söta lille Milo! och Jesper med såklart! ;P

2012-01-15 @ 17:50:34
URL: http://utivarhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0