Gladioler



Åh vad jag längtar tills man kan köpa härliga våriga blommor att pryda hemmet med!


Idag åkte vi en sväng till gekås. Det var hur lugnt som helst. Så skönt! :-) Hittade lite smått och gott som jag tänkte jag skulle visa er imorgon om jag får någon minut över. Tänkte vi skulle ha en liten fixardag här hemma då det behövs städas och fixas en massa!

Milo sover gott i sin säng och vi sitter i soffan med en varsin stor kopp te med massa citron, ingefära och honung. Jag har nämligen åkt på en förkylning! Så typiskt. Men jag hoppas den går över snart!

När vi åkte innan i dag var det full storm och det spöregnade men när vi kom ut från gekås sken solen och det vr helt vindstilla. Gick en liten sväng nu ikväll och det var helt stjärnklart. Så fint! Men det var riktigkt kallt och väldigt halt ute.

Hoppas på en fin dag imorgon för då vill jag gå en riktigt lång runda. Har blivit dåligt med det på sista tiden. Skärpning!

Kraaam på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0