Mumsigt från Östras





Jesper åkte in snabbt till staden igår för vi nehövde lite grejer till källaren. Med sig hem hade han godaste bakelserna från Östras! Mums!

Vi har hunnit med att måla andra taket och alla lister nere i källaren och på söndag är det dags för ännu mer tapetsering och målning. Bilder kommer!

Vi hade först som mål att vi skulle försöka vara klara med källaren innan sommaren. Men nu blir vi nog klara redan innan vi ska ha dop i mars. Perfekt! :-) Det är så kul att pyssla där nere och måla. Men mest längtar jag tills jag får hänga upp gardiner och sätta in krukor och blommor i fönstrena och pynta! :-)

starx innan sju tyckte Milo det var mrogon igen. Vaknade av en pigg kille som låg och tjatade ;-) La över honom hos mig och han låg där en kvart kasnke men sen ville han inte mer så det var bara till och gå upp. Men nu sover han sedan åtta. Så jag har hunnit klä på mig och plocka undan här. Har försökt tända i spisen men det vill verkligen inte ta sig. Har hållt på hur länge som helst nu. Blir galen!!

Jaja.. får gå o kika i spisen igen..

Idag blir det promenix i det härliga vädret för att köpa en bukett helgtulpaner :-)

Ha en fin fredag! KRAM

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är så nöjd med mina fynd, speciellt ljusstakarna. Ska bege mig ut på jakt snart igen tänkte jag :)



De såg verkligen goda ut de där bakelserna, mums.

Hoppas ni får en mysig dag och helg.



kram kram

2012-02-17 @ 12:23:34
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Postat av: Karro

Men åh vad gott det där såg ut:-P



Härligt att det händer grejer i källaren! Ni är så flitiga:-) Förstår att du ser fram emot själva inredningsbiten, det som är det roliga jue;-P



Hoppas ni har det bra i snö och slask! (Vill ha vår nuuuu...)

KRAM!

2012-02-19 @ 10:49:57
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0