Trevlig eftermiddag med Emma



Lördagsmys. En stor kopp te och nya numret av Mama.


God Kväll!


Idag har jag jobbat min sista lördag på ett bra tag. Jag är nu mammaledig. Ha. Vad konstigt det känns att skriva så. Att snart är jag mamma. Om bara fem veckor så kanske Mini har tittat ut och finns här hos oss. Underbara tanke :-) Det går inte att beskriva.

Åt god middag när jag kom hem och efter två kom även Jesper hem från jobbet. Då musade vi på goda bakelser som jag köpte med mig hem. Mums. Sen somnade jag gott i soffan :-)

I eftermiddag körde jag upp till Emma. Ebbe var på strålande humör hela tiden. Så stor han har blivit nu :-) Sötnosen. Fick även kvällsmat där. Lax som Jens hade kockat ihop. Smarrigt. Det bev även en del bebisprat och lite inredningsprat. Dom får nämligen nycklarna till sitt hus nu på fredag! :-) Tack för en trevlig eftermiddag vännen! :-)

Hann precis hem innan Jesper skulle till jobbet igen. Så nu sitter jag här i soffan och har precis druckit en stor kopp te och ska bläddra lite i nya numret av Mama. Men jag hoppar nog i säng snart för är ganska så trött ikväll. Imorgon hoppas jag att jag sover länge :-)

Trevlig lördagkväll!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0