Nytt på övervåningen







Målningen är klar i sovrummet och jag har fått upp gardiner och lite fix i fönstret :-) Imorgon blir det nog att flytta upp sängen och resten av grejerna. I hallen har vi äntligen fått upp expedithyllan.


Hejsan!


Idag har vi varit en sväng på Ikea. Vi fick med oss expedithyllan hem och även en bänksiva och diskho som vi ska ha nere i källaren i tvättrummet. Även lite annat smått och gott följde med. Mamma följde med och vi har köpt massa tyg som hon sedan ska hjälpa mig att sy längder av. Jag ska nämligen ta bort alla skjutdörrar i sovrummet på övervåningen och istället sätta upp en gardinstång och ha gardinlängder där. Tror det kommer bli riktigt snyggt. Bilder får ni när det är klart.

Vi sitter nu trötta i soffan efter allt fix och har tänt brasan. Imorgon hoppas jag att jag kan få lite ordning i arbetsrummet. Skrivbordet har vi inte hunnit måla ännu men kanske det kan bli morgondagens projekt. Jag får först höra med målaren i huset. Jag kan ju inte måla själv då färgen luktar alldeles för starkt.

Nu ska jag återgå till tv:n och true talent.

Trevlig söndagkväll!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0