Lugn tisdagkväll


Levande ljus är obligatoriskt här hemma varje kväll. Mysigt och det blir härlig stämning. Speciellt nu när det börjar bli lite kyligare ute.



God kväll!

Idag har jag varit ledig. Började dagen med en lång frukost och sedan har jag plockat lite här hemma. Planterat två bollkryss i en ljus lila färg ute på trappen. Blev himla fint tycker jag. Nu fattas bara lite ljung i resten av lådorna. Vill besöka plantagen eller blomsterlandet för jag skulle vilja ha två nya krukor. Sådana konformade som hänger. Mina två andra jag hade gick sönder i flytten :-(

I eftermiddag har vi varit på andra föräldrakursen. Denna gång var familjerådgivningen där och pratade lite och så fick vi se en film om själva förlossningen. Det börjar ju närma sig nu. Bara 6 veckor kvar tills det är dags om inte Mini vill stanna kvar längre då vill säga.. Nästa gång kommer försäkringskassan så vi får väl se om vi blir klokare efter dom varit där. En hel djungel det här med försäkringskassan ju!

Ska gå upp och väcka Jesper nu som ska jobba natt. Själv kommer jag befinna mig i soffan en stund till innan det blir dags för sängen och jobb imorgon.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Karro

Hallå!:-)



Hoppas allt är bra med er!?

Vi tre har åkt på rejäla förkylningar, värst är det för grabbarna. Tycker synd om lilleman som hostar en massa:-/



Vad fint det blev med den vitmålade trappan!:-) Ljust och fräscht!



Det är faktiskt rätt härligt när hösten är på intågande. Mysigt med tända ljus och goa tröjor;-) Hihi!



Tänk att snart kikar er Mini ut! Spännande! Hihi, jag är så nyfiken på vad det är för en liten som gömmer sig där inne:-)



Ha en bra dag!



KRAM!

2011-09-07 @ 10:21:15
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0