Juleljusen glimmar







Dessa tre julting hittade jag på Gekås i söndags. Visst är det ett tag kvar till jul men jag kände att köper jag inte nu så finns det inte nästa gång. Det är ju lite så med vissa grejer där och då hade jag ju ångrat mig så jag slog till :-) Pinnen i mitten på ljusstaken längst ner ska ej vara där sen.



Godmorgon!

Usch, vad jag sovit som en kratta inatt. Vaknade vid fem och var jättepigg och hungrig. Men jag ville verkligen inte gå upp då. Så efter en timme tror jag att jag somnade igen.

Sen gick jag tillsut upp vid halv nio. Har fått i mig en rejäl frukost nu och dricker gott te. Har gjort mig iordning för snart väntar ett besök hos barnmorskan. Spännande :-) Alltid lika roligt att gå dit och se hur det är med Mini!

I eftermiddag kommer mamma, Emma och Ida hit och fikar :-) Mamma har även sytt gardinlängder till mig som vi ska ha i sovrummet istället för garderobsdörrarna.

Idag är det hyffsat väder ute med. Solen var framme och kikade lite för en stund sen. Hoppas den kommer fram igen under dagen!

Hoppas ni får en härlig tisdag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Karro

Fina grejer du hittat! Jag blev sugen på ljusstaken längst ner... Hmm, måste dock renovera det stora huset innan jag köper mer julsaker;-)



Såg er utanför vårdcentralen idag, vi var nämligen på föräldragrupp och kunde då se ut över parkeringen;-) Hoppas allt såg bra ut!:-)



Ja vi får väl se om det blir ngn krans, kanske slutar med att jag bara byter ut lite detaljer på den vi redan har uppe;-) Skulle handlat ljung idag men lilleman var så trött så vi åkte hem. Blir att ta en 'shoppingrunda' i byn imorn istället!



Ha en fortsatt bra dag i det vackra höstvädret!



KRAMAR!



2011-09-27 @ 16:41:40
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0