Frost



En bukett med härligt rosa rosor står i hallen. Finns även en på köksbordet i samma färg. :-)


God Morgon!


Jag var inte alls pigg när jag kom hem från jobbet igår. Vi har haft jättemycket att göra och jag hade småont i huvudet/nacken hela dagen. Så jag var riktigt trött igår och la mig tidigt.

Har fortfarande lite ont i huvudet. Ni vet, sån huvudvärk som sitter långt bak...

Idag skiner i alla fall solen och det är blå himmel ute. Härligt. Det är t.o.m frost på rutorna här ute på altanen. Nu är det verkligen höst. Det ligger även massa gula löv ute på soldäcket.

Jesper är ledig idag så jag hoppas på god middag, godis och mys när jag kommer hem ikväll :-)

HAPPY FRIDAY!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0