Fint på trappen









Nu har all ljung kommit på plats ute på trappen. Mysigt med lite lila.




God Kväll!

Idag har vi haft riktigt fint höstväder här. Härligt! Jesper har jobbat idag och när jag vaknade kände jag att jag inte orkade sitta hemma själv så jag slog en pling till Emma och Ida så dom körde faktiskt hit!

Så det blev faktiskt en liten spontan tripp till gekås. Både Emma och Ida hittade massa fina kläder. Jag själv hittade lite julgrejer :-) Kan visa er imorgon. Det blev två adventsljusstakar och lite julpapper och pynt :-)

Ikväll blev det makaroner och köttbullar innan Emma och Ida körde hemmåt igen. Nu kännsd et lite tomt här hemma då Jesper jobbar natt.

Igår var vi förresten inne i stan och åt på resturang med Jespers farmor och farfar. Gunnel fyller 75 i veckan så vi firade henne! Det var en supertrevlig kväll verkligen och maten var underbar. Jag tog en bruschetta till förrätt, kyckling till huvudrätt och till efterrätt blev det en vit chokladpanacotta. Åh, så gott det var. Jag var helt proppmätt efteråt och jag har sovit som en stock inatt :-)


Tack för idag Emma och Ida! Det blev en mycket trevlig utflykt! :-)

Ha en mysig söndagkväll!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Madde

fint du har gjort! vart va ni o åt i lördags? lät smarrigt! kram kram!

2011-09-26 @ 20:24:20
Postat av: Jonna

MADDE: Tack snälla :-) Vi åt på lilla Helfwetet. Himla mysig resturang faktiskt. Maten var supergod. Vi får gå dit och äta nån gång :-)



Hoppas allt är bra med dig och liten :-)



KRAMAR

2011-09-26 @ 20:31:41
URL: http://jeppejonna.blogg.se/
Postat av: Karro

Vad fint du fått det på trappen!! Jag måste också köpa lite nya växter att ha utanför ytterdörren. Har dessutom fått ett gäng med pumpor av svärmor som nu pryder stenarna utanför dörren:-)

Tänkte även binda en ny dörrkrans, men får la se när man hinner med det:-) Visst att jag är mammaledig, men herregud vad tiden går om dagarna:-P Hihi!



Låter som ett bra och mycket smarrigt restaurangbesök:-)



Ha det bra!

KRAM!

2011-09-27 @ 07:33:50
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0