Äntligen FREDAG



Idag skulle jag nog behöva ett par sådana här...


God Morgon!

Jag skrev ju i måndags att jag ar så pigg och gade så mycket energi. Pyttsan. Den byttes ut mot trötthet redan på tisdag!

Det har varit full upp i veckan med föräldragrupp och jobb. Har stängt två kvällar i rad och idag blir det den tredje. Så jag är helt slut på kvällarna och orkar inte så värst mycket.

Men nu är det äntligen fredag och helgen är här! Dagen kommmer att gå fort och imorgon ska vi träffa Sanna & Johan för en bit mat inne i stan och sedan efterätt hemma hos dom. Ska bli supertrevligt och jag längtar ritktigt!

Men nu blir det jobb!

HAPPY FRIDAY!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej hej!

Tack snälla! :)

Se till och vila hörru du..inge bra och stressa. :/

Sköt om dig!

Kramar

2011-09-03 @ 11:47:20
URL: http://tessbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0