Storhandling avklarad







Åh, vad jag gillade dessa bruna boots från H&M. De har ju 10% rabatt på hela sortimentet nu så man kanske skulle passa på... ;-)


Idag har vi hunnit med en storhandling och även ett besök på apoteket. Så nu är nog allt inhandlat och förberett för Minis ankomst. Skönt att ha frys och kyl full och denna vecka tänkte jag att jag skulle hinna baka och laga lite mat som vi kan frysa in. Kan vara bra att ha i början i alla fall.

Första paketet blöjor inhandlades idag och vilken känsla de var att slänga upp dom på bandet :-) Snart är verkligen Mini här hos oss och jag kan inte fatta det ännu. Att jag och Jesper ska bli mamma och pappa! Om kanske bara någon vecka! Herregud säger jag! Haha :-)

Har precis varit ute på en promenad med Emma och Ebbe. Himla skönt väder ute måste jag säga. Nuförtiden är jag väldigt varm av mig så detta väder passar mig utmärkt nu :-) Brukar alltid vara jag som fryser hela tiden men det är bytta roller nu mellan mig och Jesper. Haha. Nu är det han som får ta på sig en extra tröja istället :-)

Bastun är på g att bli varm nere i källaren och sedan blir det pasta till middag och filmmys i soffan. Jesper har lovat mig massage ikväll och det hoppas jag att han håller för det känns som att ryggen/höfterna ska kollapsa närsom.

Hoppas ni har en mysig söndag!
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Karro

Snygga boots!:-)



Åh, tänka sig att lill*n snart är här!!! Åh så mysigt! Hihi, jag är så nyfiken på vad det är för en liten därinne:-)



Låter inte bra med ryggen & höfterna, men du får tänka att det snart blir bättre! Mina ryggproblem försvann direkt när Arvid kom ut! :-)



Idag händer det inte mycket här. David jobbade hela natten och kom nyss hem och la sig för att sova. Borde dock baka lite bröd, får se om det görs idag eller imorn:-P



Ha en bra dag!

KRAM

2011-10-10 @ 09:19:58
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0