Nytt i garderoben





Igår eftermiddag var vi en runda på stan. Hittade dessa två fina toppar på H&M. De passar nu men kommer vara sköna efter förlossningen med. Tror inte jag kommer vara så sugen på någon tight tröja då ;-) De är väldigt tunna men supersköna :-) Fick även med mig två amningströjor och baslinnen från H&M. Sedan blev det en ny mjukisdress i velour som jag tänkte ha med mig i BB väskan. Den är snart färdigpackad :-)


God Eftermiddag!

Har precis vinkat av min gamla arbetskamrater från Strömsnäsbruk som kom inom på en fika! De har varit och shoppat på Gekås och körde inom här för att kika på magen och huset. Det var supertrevligt att träffa dom igen :-)

Jesper jobbar extra idag så jag tror jag ska kika på gårdagens avsnitt av äntligen hemma som jag missade igår.

Vi var en runda på stan igåreftermiddag och jag fick med mig en del grejer hem så snart är BB-väskan färdigpackad. Jesper hade bokat bord åt oss på Pio på kvällen. Åh, så mätta vi var efteråt! Vi hade en supermysig eftermiddag/kväll i stan med både god fika på Roberts coffee och sedan god middag.

Ikväll blir det nog att bada bastu när Jesper kommer hem. Det är ju så rått ute idag och då är det skönt att sitta i en varm och go bastu!

Hoppas ni har en fin onsdag!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0