Långpromenad och eftermiddagsbak






I eftermiddags så blev jag sugen på muffins. Så pepparkasmuffins blev det denna gång. Blev även ett par påsar som åkte in i frysen med detsamma :-) Ljusen är tända här ikväll. Riktigt busväder ute idag.


Hejsan hoppsan!

Syster Emma har varit här sedan igår så det blev filmys igårkväll. Idag har vi varit ute på en långpromenad. Tror vi var ute i 45 mintuer faktiskt. Det gick inte fort men ute har vi i alla fall varit :-) Det har varit mysigt att ha syster här på besök och jag längtar tills nästa gång vi ses igen.

Vi har även varit hos barnmorskan idag. Det var väl lite sisådär idag. Jag har känt mig lite krasslig den senaste veckan. Precis som att jag ska bli sjuk. Varit väldigt trött, lite huvudvärk, illamående och yrsel och flimmer för ögonen. Har haft lågt blodtryck genom hela graviditeten men idag var det lite högre så jag fick ta ett urinprov och det fanns äggvita i urinen. Så på fredag ska jag dit igen och ta ett nytt urinprov. De fanns en läkare där idag som tyckte jag skulle komma tillbaka på fredag så det känns skönt att dom har koll på det.

Jag hoppas att allt är lugnt och att allt är bra med bebis. Mini hade i alla fall äntligen fixerat sig så nu är det nära :-) Så nu blir det vila framöver!

Nu blir det en kopp te och sen kryper jag ner i soffan igen!
Trevlig kväll på er!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas allt är bra med er och eran bebis Jonna! säkert inget att oroa sig för! nu är det inte långt kvar! ha det bäst! många kramar!

2011-10-11 @ 23:09:06
URL: http://utivarhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0