Härliga lördag


Hej lördag!

Har försökt ett bra tag nu med att lägga upp bilder men det funkar inte så jag ger upp. :-)

Det har varit uppehåll hela dagen och vi har varit ute på en lång höstpromenad nu i eftermiddag! Härligt och skönt!

Sanna och Johan kom förbi en runda innan idag och kikade lite på huset och de hade med en inflyttningspresent. En superfin ljuslykta i betong och ett roligt spel som vi spelade hos dom sist vi var där :-) Dom stannade bara en liten stund eftersom de skulle vidare på kalas.

Annars har jag mest skrotat runt här idag. Slumrat en stund i soffan, strukit lite tvätt och plockat i grejer. BB-väskan är numer färdigpackad och står och väntar i gästrummet. Känns skönt!

Jesper har precis tänt en brasa och jag har tänt ljusen. Det var ganska så kallt ute på promenaden innan så vi kände att en brasa skulle sitta fint. Snart blir det dags att börja med kvällens middag. Potatisgratäng och peppafbiff tror jag att det blir minsann.

Önskar er en fin lördagskväll!
KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0