Diskbänken är på plats



Nu är äntligen diskbänken nere i källaren på plats. Vi hade ju köpt fel ben först. För korta. haha. Men kära mamma var så snäll och bytte på ikea. Blev himla bra tycker jag. Perfekt om man behöver tvätta något förhand.



Hej fredag!

Sitter här i soffan med en stor tekopp och choklad. Kikar på idol men jag tycker verkligen inte det är bra denna gång. Kanske jag som är lustig men jag har inte fastnat för någon särskild sådär. Kanske isåfall Amanda Fondell. Hon har väldigt speciell röst och kör sin egen grej.

Besöket hos barnmorskan gick bra idag. Blodtrycket var bra och det fanns ingen äggvita i urinen denna gång och det känns ju skönt. Ska dit på måndag igen och lämna nytt prov. Flick även lyssna på bebis hjärtljud igen :-) Mini var vaken och buffade runder så de var lite högt först men sen lugnade mini ner sig. Hihi. Hjärtat vårt!

Tror att det blir sängen om en stund. Tröttheten hänger kvar fortfarande så det kanske är bäst att få så mycket sömn som möjligt nu. Har i alla fall legat i soffan hela eftermiddagen och vilat. Och spelat wordfued med både mamma och syster. haha. Man blir ju helt beronde av detta spel :-)

Hoppas ni har en fin kväll!
KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0