Namngivning








På lördag ska vi på namngivning. Just nu har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig och allt i min garderob känns tråkigt. Är i bebov av ett par svarta snygga jeans och dessa från H&M vill jag jättegärna ha. Jag hoppas dom finns i stan för på fredag är det tänkt att vi ska åka dit nämligen. Har fått låna en jättefin blus av min syster som jag nog kommer att använda på lördag.

Den ljusrosa tunikan finns på lindex och den vill jag också gärna ha. Jag vill ju ha plagg som är enkla just när man ammar. De är lite trixigt det där. Hemma spelar det ju ingen större roll vad man har på sig men just när man ska iväg så får man tänka lite extra.

Ställde mig förresten på vågen nyss och jag är nu nere på samma vikt som vid inskrivningen. Trodde aldrig att det skulle gå så fort. Milo är ju endast en månad! Magen har verkligen dragit ihop sig jättefort. Lite degig är den ju och det finns absolut inga magmuskler kvar, haha, men det är inget som direkt stör mig. Jag är bara så förvånad att jag har gått ner allt så fort utan att egentligen göra något mer än promenixat.

Idag har Jesper jobbat så jag och Milo har myst inne hela dagen. Det är verkligen så tråkigt ute. Men imorgon måste jag bara komma ut på en promenad.

Lille Milo låg och sov i min famn här i soffan innan och rätt var det var så började han gråta på riktigt. Han måste ha drömt något hemskt. Stackars liten. Så han fick ligga kvar i famnen tills han somnade igen. Sötnosen!

Ska strax börja på middagen. Ikväll blir det biffar och potatis.

KRAM på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0