Happy Friday




Fick massor av fina blommor då vi firade min 25-årsdag igår eftermiddag. Vi hade väldigt trevligt och tack snälla för alla fina presenter som jag fick.


Hejsan Svejsan!

Har suttit här en stund och försökt ladda upp lite bilder men det vill sig inte riktigt idag så jag ger upp. En fick jag med i alla fall :-)

Idag har varit en ganska lugn och skön dag. Vi har fått gjort väldigt mycket i lägenheten så nu är det i stort sätt bara städning kvar. Ska dit en runda imorgon förmiddag och dammsuga av och tömma frysen.

Fick med mig några ljusrosa pelargoner från konsum när jag var där innan idag så nu står det tre planterade krukor på soldäcket. Himla tjusigt blev det :-)

Ikväll har vi besök av Jespers två jobbarkompisar Sverker och Erik. Vi har grillat och ätit tårta som blev över sen igår. Jag blev så mätt och trött efteråt så nu ligger jag här i soffan och vilar. :-) Känner att jag måste hoppa i säng snart för idag har jag varit väldigt seg faktiskt.

Igår hade vi en heldag i stan. Fick med mig hem sköna leggins och en söt blommig klänning som jag tänkte jag skulle ha på mig imorgon på syster Idas 20-års kalas :-)

Det var riktigt härligt väder igår så vi satt på stora torg och mumsade på mjukglass med karamellströssel och solade oss en stund :-)

Hoppas ni har en härlig fredagkväll!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Karro - Mamma till Arvid

Toodeloo!



Nu fungerar vårt internet igen, gottans! Hihi!



Låter som du hade en bra födelsedag:-) Fina blommor du fått!



Hoppas ni nästan är klara med lägenheten nu så ni kan lägga all ork och energi på huset. Är alltid tråkigt att städa i det gamla när man flyttat:-P



Åååh, blev ju inte alls sugen på mjukglass med strössel nu va;-P



Ha det toppen Jonna!



KRAM!

2011-05-21 @ 21:51:26
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Ahaa... får säga grattis i efterskott då jag precis hitta hit. Tack för en fin och mysig blogg!



Kram

2011-05-21 @ 22:31:13
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Kul som sagt med några "fler"

som flyttar just nu! :)

2011-05-22 @ 00:35:13
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0