Soft dag här hemma




Idag har jag latat mig ute på soldäcket. Jag fick stränga order av syster Emma att jag behövde komma ut i solen idag :-) Har mest legat inne på soffan dessa dagar med denna förkylning. Så idag har jag lapat lite granna sol. Lite färg på näsan har jag allt fått trots att det blåste lite kallt och jag frös medans jag satt därute. hihi. Ett gäng nya tidningar fick göra mig sällskap.




Halloj!

Inte många knop har gjorts här hemma idag. Har mest vilat och varit ute lite i solen. Men det har varit molnigt och blåst en del här men lite färg på näsan har jag allt fått. Kan behövas nu när vi ska på bröllop nästa lördag. :-)

Jesper har varit på fotboll hela dagen och jag tror han kommer in genom dörren om bara ett par minuter faktiskt.

Ikväll blir det soffhäng (igen). Tror att Jesper hade någon ny film på gång som han ville se. Så det är hur vår kväll ser ut.

Har precis vattnat alla blommor ute på soldäcket och jag är väldigt förvånad över att alla lever än :-) Jag brukar inte ha jättebra koll men denna gång har jag kommit ihåg att vattna. De verkar i alla fall trivas här ute :-)

Hoppas ni har en härlig söndag!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Karro - Arvids mamma

Tjingeling!!



Hoppas förkylingen ger med sig snart. Fast hoppas inte på för mycket, när jag blev förkyld under graviditeten höll det i sig bra länge! :-(



Hihi, efter att vi flyttade till gården har växterna blommat som tusan här hemma. Kan det kanske bero på att det är lite roligare att pyssla på sitt eget ställe tro!? ;-)



Nähepp, nu ska jag kolla till spisen där jag håller på att koka fläderblomssaft. Spännande att se hur det kommer sluta! Haha! Har letat fram farmors gamla saftkokare, verkar väldigt smidig så jag hoppas på ett smarrigt resultat;-)



Kram på dig!

2011-06-12 @ 21:59:37
URL: http://haraldssons.blogg.se/
Postat av: Josefine

åh tack ! :) gud så mysigt att bara slappa med en massa nya tidningar, sånt där saknar jag ! haha :) man får passa på mellan Alvas sovstunder ;)

2011-06-13 @ 12:15:03
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0