Roligaste kvällen på länge!


Gästerna har precis anlänt och fått något gott att dricka i glasen




Precis när vi skulle grilla så kom det några stänk så de flesta smet in men Jesper fick stå kvar.


Vi bjöd på två olika potatissallader. En som Madde hade med och en som vi själva gjort. Sen blev det grillspett, biffar med soltorkade tomater/basilika och vitlöksbröd. Här äts det ingen sill ;-)


Fina Madeleine & Fredrick var på topphumör som alltid :-)


Första tävlingen var pilkastning


Ida tog hem segern. Det gick lite sådär för mig och Madde ;-) Men kul var det i alla fall!




Tävling nr 2. Ölprovning. Här var det koncentration kan jag lova. 5 glas och de skulle knåpa ut vilka som var svagast och vilka som var starkast. Håkan kunde detta :-)


Även regnbågen tittade fram under kvällen. Det var faktiskt jättelängesen jag såg en regnbåge så jag var tvungen att fota :-)


Fina Ida & Madde. Ida har precis kommit hem från Gran Canaria, därav denna pepparkaksbruna färg. Inte alls avundsjuk eller så..


Efterrätten blev succé. Marräng tårta med grädde, skivade jordgubbar och krossad choklad! Mums!


Tobias ska alltid stojja och ta massa fulkort! Men jag bjuder på denna bild. Skrattade gott imorse när jag hittade denna ;-)


Ja, där kom ett bildregn från vår midsommarkväll hos oss. Jag kan ju säga som så att detta var den roligaste kvällen på mycket länge. Jag skrattade så jag hade kramp i magen! :-) Vill tacka alla som var med och gjorde denna kväll underbar!

Vi hade massa lekar och tävlingar som alla blev mycket uppskattade! Ena tävlingen var tjejerna mot killarna i kubb. Och gissa vad?! Vi tjejer tog hem segern! Enkelt! Haha! :-)

Det blev ganska så sent igårkväll så idag är vi lite sega. Det blir en inne dag med massa mys! Jag är ledig i hela fyra dagar nu och jag kan knappt tro det är sant :-) Underbart!'

På måndag åker vi till Helsingborg för att fira Jespers pappa Stefans 50-årsdag! Ska bli mycket trevligt och det utlovas sol och 20 grader varmt! Kan det bli bättre? :-)

Hoppas ni hade en underbar midsommar!

KRAMAR från oss ♥

Kommentarer
Postat av: Karro - Arvids mamma

Ni ser ut att ha haft en riktigt bra midsommarafton!

Schysst bild på dig;-) Hihi!



KRAM

2011-06-25 @ 22:38:43
URL: http://haraldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0