Mys med syster yster










Nu i eftermiddag har jag haft besök av syster Emma. Jesper har jobbat hela eftermiddagen så det var väldigt roligt med lite sällskap. :-) Emma kockade ihop en god kycklingsallad med bacon, fetaost och ruccola med örtagårsdressing och till det hade vi vitlöksbröd. Vi fick för oss att vi skulle ha picknick i trädgården och det var faktiskt riktigt mysigt :-) Tack för en mysig eftermiddag Emma! ♥

Svärmor Maria var här igårkväll med fyra pelargonier i denna härliga serisrosa färg. Så idag när vi handlade så fick jag med mig fyra vita krukor. Blev himla tjusigt tycker jag.



God Kväll!

Får börja med att tacka för de fina kommentarerna i förra inlägget. Jag och Jesper är superlyckliga över detta lilla liv som växer i min mage och som är beräknat att se dagens ljus den 23 oktober. Det blir mer spännande för var dag som går. :-) Vi har nu kommit halvägs genom graviditeten och jag känner mig faktiskt väldigt pigg och har inga krämpor än ;-) Förutom en envis förkylning som jag har fått dras med hela denna vecka. Men nu tror jag den börjar ge med sig.

Har försökt ett bra tag med att få in bilder här på bloggen och tillslut lyckades jag. Men nu blir det verkligen sängen för min del. Det är ju en dag imorgon också. :-)

Hoppas ni har haft en härlig pingstafton!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0