Utflykt i regnet

Dagen igår började med lunch på våffelstugan. Så fort vi satt hos i bilen för att köra dit kom regnet.
Jag har aldrig ätit så goda våfflor som här. Dom var både tjocka och frasiga. Mums.
Sedan fortsatte vi in mot staden där vi gick en liten sväng. Tillslut åkte vi ut till eurostop för det var lite kyligt i regnet. När vi kom in till stan igen satte vi oss på Bulls och tog en varsin cheeseburgare med aioli. Åh så gott det var!
Kvällen avslutades i biosalongen med en stor popcorn i knät :-) Vi kikade på Super 8. Den var faktiskt riktigt bra. Den var både rolig och lite läskig emellanåt. Så fast att det regnade hela dagen så hade vi en supermysig dag. Det roliga är att när vi kom ut från bion så var det blå himmel och strålande sol. Konstigt! :-)

Hejsan Hoppsan!

Vi hade som sagt en mysig dag igår trots regnet. Det var ju i alla fall inte sista gången vi åt på våffelstugan. Herregud så gott det var. Det var veerkligen jättemysigt där :-) Jag sa till Jesper att nu måste vi luncha här varje söndag :-) Han bara skrattade.

Ikväll blir det kalas hos Ida som fyllt 25. Men innan dess blir det nog ett dopp i Ibro kanske. Jag fick 4 nya böcker av Jesper igår som måste läsas snarast :-) Fast jag lovade att vänta till v.29 då vi ska vara i stugan. Få se om det går att hålla detta ;-)

Vad hittar ni på denna soliga lördag?

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0