Sol & Bad


Igår grillade vi egengjorda hamburgare. Åh så gott det var. Vi låg vid sjön och solade och badade hela dagen så vi var rätt trötta när vi väl kom hem igen så vi orkade inte laga något avancerat :-)

God Morgon!

Här är det mulet idag men det passar bra för idag ska hela huset städas! Ikväll kommer Roland och Elina hit och grilla. Vet inte riktigt ännu vad vi ska bjuda på men det får vi fundera över under dagen.

Igår packade vi picknick korgen med ägg/bacon mackor och vattenmelon och körde mot Ibro badplats. Det var perfekt väder igår. Solen sken men det var några moln som tittade fram men det var nästan bara skönt.

Jag började på en ny spännande bok som jag bara måste läsa färdigt idag, men först måste det städas. Hihi.

Vi kom hem igen på eftermiddagen och då drog vi upp två fula buskar som satt på varsin sida om entrén. Det var inte det lättaste men nu är dom väck. Nu ska vi bara fylla på landet på framsidan med mer singel sen blir det bra. Även den nya postlådan som farmor målat till oss är uppe :-)

Eftersom vi inte orkade laga något vettigt så blev det hemmagjorda hamburgare och pommes. Men gott var det. Jag blev så mätt att jag somnade i soffan efteråt :-) Hihi. Vaknade lagom till fotbollen då sveriges damer spelade och t.o.m vann :-)

Nähä, nu ska dammsugaren fram!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0