Soft Blanket

Yankee Candle - Soft Blanket! Doftar underbart! Har velat ha ett doftljus här hemma ett bra tag eftersom lukten från nya möbler doftar än. Haha.

God Kväll!

Eftersom syster Emma har varit här så har det inte funnits någon tid för något blogginlägg. Vi har haft fullt upp med annat. Bland annat shopping! Hihi.

I går åkte vi in till stan och åt supergod lunch på Bar Mezzo. Emma tog en pasta med pesto och kallrökt skinka och jag tog grillad kycklingfilé med nypotaits och aioli. Mums!

Det blev sedan en runda bland butikerna och både det ena och det andra följde med hem. Får visa i ett annat inlägg. Emma hittade två superfina blusar. Var lite avundsjuk på henne eftersom jag inte alls kan ha något sådant på mig just nu. Lite tråkigt att köpa kläder nu måste jag erkänna eftersom inget sitter sådär jättebra.

Vi var helt slut när vi kom hem så det blev inte många knop gjorda. Och idag fick vi för oss att åka till Gekås. Det blev ändå ett ganka snabbt besök. Fick med mig hem lite bebisprylar. Oj så skoj det är att gå och titta och känna på allt smått :-) Som vi längtar efter att få ha mini här hos oss :-)

Emma åkte hem i eftermiddags och jag somnade på soffan direkt efteråt nästan :-) Jesper slumrade en stund han med. Han har varit i Tyskland ett par dagar så han var trött han med :-)

Ikväll har vi kikat på den nya Irene Huss - den som vakar i mörkret. Den var riktigt bra. Men nu blir det allt sängen för ögonen är som grus.

Hoppas ni haft en bra dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

åhh jag vill också äta på BarMezzo.. mums! en vecka kvar nu innan vi är i storstan! längtar ha det bra, hörs snart, kram !

2011-07-06 @ 15:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0