Smultron

Såna här godingar har vi i hela trädgården lite överallt :-) Oj så söta och goda de är!

God Kväll!


Vad hittar ni på denna måndagkväll?
Själva sitter vi nu framför tv:n. Jesper kollar på något avsnitt av Top Gear och jag kikar runt här på bloggar.

Imorgon är det dags för ett besök hos barnmorskan :-) Det var länge sedan vi var där nu så det ska bli spännande. Vi får se vad hon säger.

Det är även älsklings födelsedag imorgon så jag ska ordna en god frukost för honom imorgonbitti och sedan efter BM-besöket så åker vi in till stan och äter gott. Det blir även lite shopping inför kvällens middag som vi ska bjuda på och en smarrig tårta ska köpas på Östras. Mums!

Nu har vi precis mumsat på jordgubbar med mjölk och jag dricker en kopp te. Jordgubbarna börjar bli lite granna dåliga nu tycker jag. Det var många vi fick kasta bort.

Hoppas ni haft en bra dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0