Ida´s tjejkväll

I lördags firade vi Ida som fyllt 25. Vi hade supertrevligt hela kvällen och Ida hade förberett med en massa olika lekar :-) Haha. Det var ritkigt skoj! Sista leken var ett quiz. Vi var uppdelade i två lag och när Ida spelade upp olika låtar så skulle vi gissa från vilken serie/film låten kom från. Laget jag var i vann ;-)




Jag var inte alls pigg igår och därför blev det ingen uppdatering här inne. Idas tjejkväll tog verkligen på krafterna :-) haha. Men skoj var det! Låg mest och vilade och läste i soffan igår. Kände mig lite smått bakfull. Konstigt.

Jesper beställde hem kinamat igårkväll så efter det blev jag lite piggare så då drog vi ut på en cylektur och hamnade hemma hos Maria & Stefan där vi fick saft och nybakta bullar. Gott.

Idag är Jesper ute och behandlar en bil så jag vet inte vad jag ska hitta på ännu. Få nog i alla fall ta ett tag med dammsugaren. Hemskt vad det dra in mycket skit när man går barfota ut och in.

Ha en fin dag!

KRAMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0